dilluns, 4 d’abril del 2011

OLIVES EN CAMORRA, S.A.

Rajoy analitza la decisió de Zapatero en una entrevista, hui, a terreny enemic (Cadena Ser): "Zapatero ha hecho mal las cosas , de hecho ha sido su propio partido el que lo ha echado".
Al seu torn confirma que recolzarà la candidatura de Paco Camps encara que se li òbriga juí oral.

Camps gallejava este cap de setmana en un míting amb veu alta, descontrolat, quasi cridant: "Nosotros hemos conseguido echarlo (a Zapatero), gracias a nosotros se va"

Mantes, a vore si ens aclarim !!!

I mentrestant contínua la pressió contra tot allò que sone a veu discordant, bé siga en la seua versió teatral, musical o papiroflèxica.

Senyores i senyors, benvinguts al mercat de la esquizofrenia, a "Olives en Camorra, S.A".

La cursa electoral no ha fet mes que començar i no se si podré suportar una campanya completa. Crec que em submergiré en futurs musicals.

2 comentaris:

Xavier Aliaga ha dit...

Ganetes tenia de vore a estos pardals... Sempre m'han agradat molt els músics de Sunday Drivers (un directe boníssim) i mola veure'ls en un nou grup en castellà, a més.

Sobre el que comenta de la campanya: aaarrrhhhgggggg!! Pâ què!

Cul de sac ha dit...

Exacte, pâ què !!! Algun destrellat tenia que reballar al meu espai per deixar palesa l'agonia que em provoca l'actual "totlival" polític.

Coincidisc plenament en lo dels músics dels Sunday Drivers, un dels millors directes del país sense dubte i, a més, amb algunes de les millors balades dels últims anys. Una altra cosa és el Jero. Últimament el seu egocentrisme vocal m'embafava.

Este nou projecte té molt bona pinta, el temps dirà. Salut.