diumenge, 13 de març de 2011

REDOBLAMENT PUBLICITARI

Els creatius no estan molt creatius ultimament. Com amb qualsevol altra moda o tendència, igual que amb el lèxic periodístic, les idees se solapen repetint-se en un mateix espai. Quan una paraula nova o poc sentida emergix en algun mitjà, germina ràpidament multiplicant-se fins a la sacietat. Amb els publicistes ocorre el mateix, una idea apareix un dia i al seguent està escampada i duplicada. A colp de percussió tenim ara en la televisió la moda bateria redoblant-se i retrunyint. Coses de les modes.








Però com l'home i el publicista descendixen de la mona ja va haver un passat homínid percusionista allà pel plistocé del 2007 que ens ficà sobre la pista.



Jo, per a fer la contra i per que estic en ratxa punyetera, acabaré amb una cançó sense percussió. Per això i pels bons moments que este tipo, Eef Barzelay, em fa passar amb la seua música.

2 comentaris:

Xavier Aliaga ha dit...

Ben vist. En descàrrec dels creatius, no ha de ser fàcil ja trobar idees novedoses. I menys encara intel·ligents. En tot cas, alguns anuncis continuen sent el millor de la programació de les televisions generalistes.

Cul de sac ha dit...

Era fàcil de vore Xavi, no és que xame molta televisió però tanta percussió coincident retrunyia en excés. Plenament d'acord en l'apreciació sobre la qualitat d'alguns anuncis respecte de la resta de programació. El definitori "creatius" ja diu molt de la professió i, alguns exemples, són molt significatius (encara que altres es podrien definir com "anodins publicitaris"). En este món global i amb tanta informació disponible el preu de la idea nova s'ha disparat. No ha de ser fàcil, no.